Vind et Kugoo ES2 El løbehjul på vores facebook side

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Scooterly

 

Scooterly Aps

Fiskegårdevej 5 Hyllested
8400 Ebeltoft
TLF: +4523233880
CVR: 40922431

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på Scooterly.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.

BETALING

Scooterly modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, ApplePay, GooglePay, PayPal, Klarna delvist betaling, Visa Electron, Maestro.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

Scooterly benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder din data er sikker, og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Scooterly egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

KVITTERING FOR MODTAGELSE AF BESTILLING OG ORDREBEKRÆFTELSE

Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

LEVERING

Leveringstiden for din ordre er 3-7 hverdage.

Scooterly afsender varer med følgende: GLS, DHL, UPS, PostNord

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

 

14 DAGES FORTRYDELSESRET

Du kan annullere en ordre, så længe den ikke er sendt til lageret for at blive pakket eller sendt.

Send blot en mail til info@scooterly.dk

Når du handler på nettet og hos scooterly.dk har du normalt 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.

Ikke alle varer er omfattet af fortrydelsesretten, og det vil fremgå i bestillingsforløbet.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

På nogle varer er der ikke fortrydelsesret, eller man kan miste sin fortrydelsesret, hvis varen er taget i brug.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. 

Skriv blot en mail til os med dit ordrenummer til info@scooterly.dk

RETURNERING

Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:

Scooterly Aps
Fiskegårdevej 5
8400 Ebeltoft
TLF: +4523233880
CVR: 40922431

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

VIGTIGT. Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, at du har fortrudt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.

Dokumentation for dit køb.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

Tilbagebetaling
Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, som du har indbetalt til os ved købet. BEMÆRK. Hvis varen er taget i brug, eller har tydelige mærker efter forkert håndtering, kan vi ikke lave en tilbagebetaling.

Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, som du brugte ved købet.

BEMÆRK: 
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi

  • du reelt har taget varen i brug,
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
  • du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.

REKLAMATION - HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@scooterly.dk eller på live chat i vores hjemmesiden.

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Når du returnerer en vare, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Der er 2 års reklamationsret på alle Scooterly produkter.

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et gebyr, som beregnes pr. halve påbegyndte arbejdstime med en takst på kr. 299,- + moms.

Husk at varer altid skal sendes i forsvarlig og helst original emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Oplysning om klagemuligheder

EU-Kommissionens online klageportal kan anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark hvor Scooterly har hovedkontor. Klage indgives her -http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@scooterly.dk

PERSONDATA

For at kunne handle på Scooterly skal du som minimum oplyse:

  • Navn
  • Adresse 
  • E-mailadresse
  • Telefon/mobilnummer

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes.

Har du oprettet et login til at kunne foretage selvbetjening hos os, vil dine personlige oplysninger samt ordreinformationer dog ikke blive slettet, med mindre du beder os herom.

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan en situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Entertainment Trading ApS via e-mail info@scooterly.dk

COOKIES

Ved at benytte iroll.nu accepterer du, at vi bruger cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.

LOVVALG OG VÆRNETING

Køb af varer på Scooterly er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

PRISGARANTI

På scooterly.dk tilstræber vi at sikre dig den bedste pris på alle varer, som du finder i vores katalog. Scooterly tilbyder ikke prisgaranti.

REFUNDERING AF MOMS

Bemærk venligst, at vi ikke kan refundere moms for kunder i udlandet (herunder Færøerne og Grønland), da dette er en meget tidskrævende manuel proces, og dermed vil påføre os tab pga. den meget lave avance, Scooterly.dk sætter for at kunne sælge vores varer så billigt som muligt.

KLAGEMULIGHEDER

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: info@scooterly.dk samt hjemmesiden, hvor du har købt varen på.

 

Skulle du have spørgsmål til vores handelsbetingelser, er du velkommen til at kontakte os på:

Scooterly.dk

Fiskegårdevej 5

8400 Ebeltoft


TLF: +4523233880


CVR: 40922431